4 Şubat 2024 Pazar

THM SANATÇISI AHMET TURAN ŞAN’IN SÜREYYAPAŞA SOLO KONSER KAYDI

Bundan iki yıl önce bugün hayata gözlerini hayata yuman merhum THM Sanatçısı Sn. Ahmet Turan Şan, ricamı kırmayıp iki defa Süreyyapaşa Göğüs Cerrahisi Kliniği’ne (SGCK) gelip solo konser vermişti. İlki 28.11. 2014 tarihli olup o tarihteki konserindeki yedi adet kısa kaydı birleştirip “Potbori” adı altında YouTube kanalımda birinci vefat yıldönümünde yayınlamıştım. Vefatı öncesinde de ikinci SGCK konserinde (ki SGCK 25. Yıl Programı idi) kaydedilen iki videoyu 10.06.2015 tarihinde ve o konser sırasında bir türküsüne eşlik ettiğim videoyu da 12.06.2018 tarihinde olmak üzere 3 adet videoyu YouTube kanalıma yüklemiştim. İşte şimdi ikinci vefat yıldönümünde arşivimde olup da yayınla-ya-madığım tüm konser kayıtlarını (SGCK 25. Yıl Konseri – 29.05.2015) birleştirip yayınlıyorum. Bu konser kaydında “Çamlığın başında tüter bir tütün, İki Neşet Ertaş Türküsü –Zahidem & Çiçekler ekiliyor-, Mihriban, Oyalı da yazma başında ve Misket” olmak üzere 6 türkü mevcuttur. Bu vesileyle dostum ve arkadaşım Ahmet Turan Şan’a tekrar rahmet diliyor; sevgi, saygı, dua ve özlemle anıyorum. 02.02.2024 / Prof. Dr. İrfan Yalçınkaya








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder