4 Şubat 2022 Cuma

Sazımız Sözümüz Var Bizim

“…Bir gün Ankara Tıp ’88 mezunlarından bir arkadaşım ve aynı zamanda Ankara Sanatoryumu Göğüs Cerrahisi’ni yazmama vesile olan kıdemlim Dr. Tamer beni aradı ve İstanbul Radyosu THM sanatçısı Ahmet Turan Şan’a akciğer rahatsızlığı nedeniyle yardımcı olup olamayacağımı sordu. Elbette deyince geldi ve rahatsızlığı için göğüs hastalıkları kliniğine götürüp refakat ettim, yardımcı oldum. Tetkik ve tedavisi bitince bana döndü dedi ki; “Doktorum, size müteşekkirim, sizin için ne yapabilirim?” Dedim ki; “Estağfurullah, görevimiz ama lütfederseniz ve uygun görürseniz bir sanatçı olarak sizden, biz doktorlara bir konser vermenizi rica ederdim” deyince “Ne zaman isterseniz, koşa koşa gelirim” dedi.

Yazının devamı için; https://www.akademikakil.com/sazimiz-sozumuz-var-bizim%ef%bf%bc/irfanyalcinkaya/



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder